Patarimai Nuo Ko Pradėti Internetinę Prekybą

Elektroninės komercijos sėkmė priklauso nuo daugybės dalykų, pvz., nuo tinkamos el. prekybos rinkodaros strategijos iki žinojimo, kokius dalykus pradėti parduoti internetu. Tai yra labai svarbu norint išlikti priekyje, tačiau didelė jūsų el. prekybos sėkmės dalis yra pagrįsta tinkamų populiarių produktų, kuriuos galima parduoti internete, pasirinkimu. Iššūkis yra noras parduoti populiariausius ir specifiškiausius produktus iš nišos, o apgaulė yra rasti gerą pusiausvyrą tarp šių dviejų ir išsirinkti populiariausius internetu parduodamus produktus.

Populiarių produktų, parduodamų internetu 2021 m., sąrašas:

1. Lengvas laisvalaikis:

Tai yra viena mados tendencija, kuri išlieka ir per pastaruosius porą metų nuolat populiarėja. Lengvo laisvalaikio niša yra ne kas kita, kaip sportinė apranga, dėvima kasdien, o ne sportui. Tai apima visų rūšių drabužius ir drabužių priedus, tokius kaip megztiniai, sportinės liemenėlės, galvos apdangalai, antblauzdžiai, batai, gobtuvai. Ši drabužių kategorija, apibūdinanti komfortą, tuo pačiu yra ir madinga.

Šią produktų kategoriją galima parduoti specialioje laisvalaikio parduotuvėje, mados/ drabužių kolekcijoje arba kaip fitneso pakategorę. Tai taip pat palieka erdvę išplėsti į susijusias kategorijos prekes, tokias kaip kūno rengybos drabužis, susiję priedai, kasdieniai drabužiai ir kt. Potencialūs šios nišos klientai dažniausiai yra moterys ir jaunimas, todėl, nustatant reklamos ir skelbimų taikymo platformą, daugiau dėmesio turėtų būti skiriama socialinėms platformoms, tokioms kaip „Instagram“, „Pinterest“ ir net „Facebook“. Influencerių rinkodara yra dar vienas puikus būdas reklamuoti savo prekės ženklą/produktus internete, tačiau įsitikinkite, kad radote tinkamus įtakingus asmenis, kurie atitinka jūsų tikslinę grupę.

2. Formuojantys drabužiai:

Figūrą formuojantys drabužiai yra nesenstanti populiarių produktų, parduodamų internetu, kategorija, ir tikimasi, kad pardavimai tik augs. Kai kada tai buvo laikoma apatiniu drabužiu, o dabar tai yra kasdienė mados būtinybė tarp įvairių amžiaus grupių moterų. Figūrą formuojantys drabužiai padeda sukurti lieknėjantį siluetą ir jau seniai yra populiarūs apatinio trikotažo pramonėje. Produktas, kuris buvo pradėtas kaip apatinis drabužis, tapo kasdieniu drabužiu, o tendencijos rodo, kad iki 2022 m. figūrą formuojančių drabužių rinka turėtų išaugti iki 5,6 mlrd.

Puikus dalykas parduodant figūrą formuojančius drabužius yra tai, kad be apatinio trikotažo parduotuvės, ši kategorija taip pat gali tilpti į moterų madą ar net į bendrą drabužių parduotuvę. Dabar siūlomi produktai siūlo įvairių stilių, formų, kirpimų ir spalvų pasirinkimą. Elektroninės prekybos įmonių savininkai gali pasirinkti parduoti figūrą formuojančius drabužius įvairiose kategorijose, tokiose kaip apatinis trikotažas, mada, grožis arba kaip nišinis segmentas.

3. Laikysenos korektorius:

Žmonėms, gyvenantiems vis sėslesnį gyvenimo būdą, prasta laikysena yra viena didžiausių problemų, sukeliančių nugaros skausmus ir raumenų sustingimą, o kraštutiniais atvejais – net stuburo kreivumą. Laikysenos korektorius yra elastingas dirželis, sukurtas specialiai šiai problemai spręsti ir permokyti savo kūną formuoti teisingą kūno laikyseną, todėl šis produktas vis populiarėja. Produktas atitinka didelę demografinę grupę, kurią sudaro žmonės, dirbantys sėdimą darbą. 

Galite pasirinkti parduoti produktą turėdami tai omenyje ir nukreipti į auditoriją pagal pareigas. Be to, yra daug straipsnių apie laikysenos korektoriaus naudojimą ir naudą, todėl savo elektroninės prekybos svetainėje galite kurti turinį, kuris padės nukreipti jūsų auditoriją į supratimą apie produkto naudą ir taip pat padės atlikti SEO. Laikysenos korektorius gali būti priskiriamas prie gyvenimo būdo produkto arba netgi priskirtas fitneso kategorijai kaip potipis, atsižvelgiant į jūsų internetinėje parduotuvėje parduodamas kategorijas.

4. Belaidis telefono įkroviklis:

Belaidžiai telefonų įkrovikliai sparčiai populiarėja visame pasaulyje dėl savo naujumo ir taps įprasta kasdienio gyvenimo dalimi. Numatoma, kad visa belaidžio įkrovimo rinka iki 2026 m. pasieks apie 80 mlrd. eurų, o belaidžių telefonų įkrovikliai, kaip rodo internetinės paieškos rezultatai, turės didžiulę paklausą. Produktas yra skirtas daugeliui išmaniųjų telefonų vartotojų, nes visi vienu ar kitu metu norėtų įsigyti šį produktą, o tai daro jį ypač parduodamu produktu 2021 m. Nėra sunku išsiaiškinti tikslinę auditoriją, kuri būtų suinteresuota įsigyti šį produktą, nes potencialiai visi išmaniųjų telefonų naudotojai yra tinkamos auditorijos šiam produktui įsigyti.

5. Nešiojamas trintuvas:

Nešiojami trintuvai yra populiarūs tarp fitneso entuziastų ir namų šeimininkių, nes didėjant kūno rengybos pamišimui ir didėjant supratimui apie sveiką mitybą bei sveiką gyvenimo būdą, taip pat auga naminio maisto paklausa. Sporto entuziastai, kurie nuolat juda ir neturi daug laiko praleisti virtuvėje, dažnai susiduria su poreikiu gaminti šviežias sultis, žaliuosius kokteilius ar baltymų kokteilius, todėl nešiojamas trintuvas yra efektyvus sprendimas. Nešiojamąjį maišytuvą lengva naudoti, nes jis veikia vos vienu paprastu mygtuko paspaudimu, be to, jis yra labai lengvas, todėl jį taip pat galima nešiotis su savimi.

Rinkoje yra keletas šitų produktų, todėl rinkdamiesi vieną iš populiariausių parduodamų produktų savo internetinei parduotuvei, įsitikinkite, kad pasirinkote tą, kuris yra patvarus ir patikimas. Produktas gali būti parduodamas namų ir virtuvės reikmenų ar sporto prekių nišoje, o jūsų rinkodaros pastangos turėtų būti labiau nukreiptos į tą tikslinę auditoriją.

6. Naminių gyvūnėlių priežiūros produktai:

Naminių gyvūnėlių priežiūros pramonės pardavimų tendencija jau daugelį metų nuolat didėja ir nenumatoma, kad ji artimiausiu metu mažės. Numatoma, kad iki 2025 m. ši rinka pasieks 3023 mln. eurų, todėl atsižvelgiant į statistiką, būtų gera idėja pradėti prekiauti naminių gyvūnėlių priežiūros produktais savo el. prekybos svetainėje. Taip pat galite sukurti atskirą svetainę, skirtą naminių gyvūnėlių savininkų ir kirpėjų rinkai, arba išvardyti šiuos produktus kaip atskirą kategoriją kartu su kitais parduodamais produktais.

Labiausiai parduodami produktai yra skirti šunims, tačiau užtikrinkite, kad taip pat pasirūpinsite katėmis, paukščiais ir įvairiais egzotiškais augintiniais. Reklamuokite savo produktą „Instagram“, „Facebook“, „YouTube“ – kur naudojama daugiau vaizdinių elementų, o jūsų produkto puslapyje įterptos tiesioginės nuorodos tikrai bus sėkmingesnės.

7. Keto papildai:

Kas nėra turėjęs bent vieno draugo, kuris laikosi keto dietos. Anksčiau buvo paleo dieta, GM dieta, Atkinso dieta ir kt., tačiau šiais laikais jokia dieta nėra tokia populiari kaip keto dieta dėl greito ir veiksmingo rezultato. Dieta apima angliavandenių suvartojimo ribojimą ir kalorijų poreikių tenkinimą, daugiausia naudojant maistą, kuriame gausu baltymų ir riebalų, o tai veda prie kūno funkcijos, vadinamos ketoze, kai kūnas pradeda deginti saugomus riebalus.

Keto papildai yra labai paklausūs ir gali būti puikus pasirinkimas parduoti internete, be to, jie yra maži ir patogūs gabenti. Pelno marža yra puiki, ir kadangi žmonės rekomenduoja šią dietą vieni kitiems, jūsų pardavimas turėtų augti.

8. „Bluetooth“ garsiakalbiai:

Šių dienų namų vakarėliai neįsivaizduojami be „Bluetooth“ garsiakalbių, be to, net paprastas pasikalbėjimas su draugais to reikalauja. Eidami į kempingą ar žygius, nepamiršite garsiakalbių, o jei jums patinka sportuoti namuose, jums taip pat reikia tos muzikos, be to, netgi gamindami maistą žmonės mėgsta neštis „Bluetooth“ garsiakalbius į virtuvę. Belaidžių garsiakalbių pramonė per pastaruosius 5 metus labai augo ir, kaip prognozuojama, iki 2025 m. išaugs iki 113 mlrd. Eurų, nes jie užtikrina puikios kokybės garsą ir yra labai patogūs dėl jų perkeliamumo.

9. Telefono objektyvai:

Visi žinome, kad viena didžiausių šio dešimtmečio revoliucijų buvo išmanieji telefonai, fiksuojantys pasaulį, todėl pirmas dalykas, kurio klientai ieško telefone prieš pirkdami, yra jo fotoaparato kokybė. Telefonų lęšiai egzistuoja jau kurį laiką, tačiau dabar tampa vis populiaresni, nes padeda padaryti geresnes ir profesionaliai atrodančias nuotraukas.

10. Gyvūnų guoliai:

Žmonės jau seniai turi naminių gyvūnėlių, tačiau tik dabar išmoko juos tikrai palepinti šauniomis prekėmis: vienas iš tokių dalykų yra naminių gyvūnėlių guolis. Žmonės tiesiog nori, kad jų augintiniai turėtų savo guolius, o ne miegotų bet kur, todėl šis produktas tapo toks populiarus, kad jis tikrai patenka į sąrašą, ką parduoti internete. Taip pat galite lengvai juos reklamuoti ir parduoti „Instagram“, nes ten yra didžiulė naminius gyvūnėlius mėgstanti auditorija.

11. Barzdos aliejus:

Vyrams skirtos priežiūros priemonės per pastaruosius porą metų tapo nepaprastai populiarios, o nepralenkiamas visų jų nugalėtojas yra barzdos aliejus. Barzdos formavimas yra savotiška mados ir gyvenimo būdo revoliucija, nes jau seniai praėjo tie laikai, kai vyrui patiko nusiskusti švariai, kai ši išvaizda buvo idealiausia. Barzdos aliejus pagerina tekstūrą, pagreitina augimą ir pagerina bendrą išvaizdą, todėl tai labai paklausus produktas ir puikus pasirinkimas parduoti internetu. Taip pat galite apsvarstyti galimybę parduoti visą barzdos priežiūros produktų liniją, pvz., barzdos tiesintuvą, barzdos šampūną ir tt., nes tokiu atveju vienas produktas gali padidinti visų kitų produktų paklausą.

12. Automobilio telefono laikiklis:

Technologijos laikui bėgant taip stipriai paveikė mūsų gyvenimą, kad net nesuvokiame pokyčių: išmanieji telefonai ir navigacija dabar yra paklausiai naudojami, tačiau vairuojant naudoti telefoną yra tikrai sunku, nesaugu ir draudžiama, todėl automobilinis telefono laikiklis yra išties populiari prekė. Automobiliniai telefonų laikikliai telefoną laiko priešais jus ir parodo kelią, todėl dabar tai tapo labai svarbiu automobilio aksesuaru. Be maršrutų rodymo, tai taip pat gali padėti priimti skambučius garsiakalbiu.

13. Išmanieji laikrodžiai:

Laikrodžiai galėjo būti naudojami tradiciškai nurodant laiką, tačiau dabar jie daro daug daugiau. Vargu ar yra toks produktas, kurio technologijos nebūtų transformavusios. Ir vienas didžiausių to pavyzdžių – išmanieji laikrodžiai, kurie ne tik nurodo laiką, tačiau jie taip pat leidžia muziką, skambina arba atsiliepia į skambučius, seka pulsą, palaiko GPS navigaciją, skaičiuoja žingsnius, stebi jūsų miegą ir daro beveik viską, ką daro išmanusis telefonas, be to, kai kurie netgi turi fotoaparatą ir gali fotografuoti. Galite tiesiog susieti savo laikrodį su telefonu ir naudotis telefonu tiesiog paliesdami riešą. Įsivaizduokite, kas nenorėtų naudoti tokio produkto? Ypač kai tai taip lengvai prieinama. Kadangi išmanieji laikrodžiai atsirado palyginti neseniai, jų paklausa didėja ir toliau didės ateinančiais metais.

14. Pasakiški žibintai:

Pasakiški žibintai egzistuoja jau seniai, tačiau didžiulio paklausos padidėjimo priežastis yra jų naudojimo modelio pasikeitimas. Jie anksčiau buvo festivalių ar ypatingų progų apšvietimo dalis, o dabar tapo įprasto namų ūkio dalimi: kambario apšvietimui neužtenka vien lempos ar LED lemputės, nes visi nori, kad mėgstamų spalvų pasakiški žibintai kabėtų už langų ar užuolaidų arba už lovos.

15. Spauda ant marškinėlių:

Marškinėliai ilgą laiką buvo svarbi drabužių spintų dalis visame pasaulyje, todėl jų populiarumas pritraukia vis daugiau verslininkų pradėti savo marškinėlių verslą. Viskas, ko jums reikia, yra įdomi idėja spaudai ant marškinėlių, nes kiekvienas vartotojas turi kažką, su kuo jis yra susijęs: tai gali būti jų augintiniai, filmai ar televizijos laidos, kurias jie žiūri, ir jų personažai, ar net jų pačių bendruomenė, įsitikinimai, zodiakai ir pan. Yra daugybė dalykų, kuriuos galėtumėte atspausdinti ant marškinėlių ir priversti žmones juos nusipirkti, o jei negalite to susikurti patys, galite samdyti dizainerius.

Spausdinimo pagal pareikalavimą paslauga leidžia mokėti už kiekvieną produktą, o tai reiškia, kad mokate už marškinėlius tik tuo atveju, jei jie parduodami, išskyrus dizainą, jei jį užsakėte. Taip pat yra marškinėlių maketų šablonų, kurie leidžia sutaupyti pinigų.

16. Skaitmeniniai produktai ar kursai:

Muzika, kursai ir šablonai yra unikalūs ir neapčiuopiami skaitmeniniai produktai, o kadangi pasikartojančios gamybos ar pristatymo išlaidos nėra susijusios, jūsų marža gali išlikti didelė. Jums tereikia nustatyti naudingą skaitmeninį produktą, už kurio atsisiuntimą žmonės norėtų mokėti. Tai gali būti originalūs instrumentiniai ritmai, atsarginės nuotraukos, informaciniai produktai, šablonai, įvairios programinės įrangos papildiniai, animaciniai tekstai pristatymams ir vaizdo įrašams, albumų iliustracijos. Jei turite talentą, kurį galite paversti skaitmeniniu produktu, jums tiesiog reikia galvoti apie jo supakavimą ir pardavimą internetu.

17. Partneris su „Dropshipper“:

„Drophipping“ modelyje tai yra trečiosios šalies tiekėjas, kuris jūsų vardu saugo ir pristato produktus klientams, o jums tiesiog reikia parduoti ir perduoti užsakymus savo tiekėjams, netvarkant produktų. Galite kuruoti tiekėjo (-ų) produktus savo internetinėje parduotuvėje pagal temą, orientuotą į konkrečią nišą, pvz., produktus kačių savininkams ar įrankius jogos entuziastams. Kai klientas perka prekę, užsakymas siunčiamas jūsų tiekėjui, kuris pasirūpina jo įvykdymu jūsų vardu. Nors siuntų siuntėjas rūpinasi užsakymo vykdymu, turėsite patys pasirūpinti savo rinkodara ir klientų aptarnavimu. Galite dirbti su vietiniais ir užsienio tiekėjais, remdamiesi santykiais ir pasitikėjimu, kurį su jais kuriate. Tai yra viena iš tų mažų investicinių verslo idėjų, kurios padeda išbandyti produktų tinkamumą rinkai ir taip pat pradėti verslą prieš investuojant į savo originalius produktus.

18. Paleiskite savo knygą:

Jei turite reikiamų žinių ir kūrybiškumo, į rinką galite išleisti įvairių originalių knygų, pavyzdžiui, komiksų, poezijos knygų, kulinarinių knygų, paveikslėlių knygų, romanų ir kt. Nors galite spausdinti knygas pagal poreikį, išlaidos natūraliai mažėja perkant jas dideliais kiekiais. Galite pasirinkti sutelktinį finansavimą arba iš anksto parduoti savo knygos idėją, kad įsitikintumėte, jog yra garantuota tam tikro skaičiaus knygų paklausa. Knygos išleidimas ir pardavimas taip pat yra puikus būdas užsidirbti pinigų iš esamo tinklaraščio ar net jį pradėti.

19. Labdaringas verslas:

Unikalus būdas socialiniams verslininkams pozicionuoti savo įmonę rinkoje, sprendžiant jiems rūpimus klausimus, yra skirti tam tikrą pelną labdaringam tikslui ar misijai. Vartotojai yra linkę pirkti produktus iš verslo, kuris yra susijęs su geru tikslu. Jei tikite jos autentiškumu, galite pasiūlyti savo originalius produktus arba bendradarbiauti su ne pelno organizacija. Rinkodaros metu galite naudoti tinklaraščio įrašus, kuriuose aprašomas jūsų darbas bendruomenėje, arba realaus laiko poveikio skaičiuoklę savo svetainėje. Tai galėtų suteikti jūsų klientams supratimą apie jų sukurtą poveikį palaikant jūsų verslą.

20. Spausdinti pagal poreikį plakatus ir sveikinimo atvirukus:

Spausdinimo pagal poreikį modelį galite naudoti norėdami parduoti savo darbą pristatydami laiškus. Jei esate fotografas, karikatūristas ar kitos rūšies menininkas, galite tiesiog juos paversti tokiais produktais kaip plakatai, sienų rėmeliai, sveikinimo atvirukai ir kt. Galbūt jau turite internetinį savo meno sekimą, jei ne, galite apsvarstyti galimybę sukurti stiprų internetinį ryšį su „Instagram“, kad suburtumėte savo sekėjus ir paverstumėte jį verslu, kuriame jūsų sekėjai taip pat gali fiziškai nusipirkti jūsų produktų.

21. Parduoti paslaugą:

Kalbant apie paslaugos pardavimą, didžiausia jūsų investicija ir inventorius yra jūsų „laikas“ ir „įgūdžiai“. Galite kurti verslą pagal savo įgūdžius, jei teikiate tokias paslaugas kaip dienoraščių rašymas, projektavimas, fotografija, mitybos patarimai, kūno rengybos treniruotės ir pan. Tada galite ją išplėsti, kad gautumėte papildomų pajamų, paversdami savo paslaugas skaitmeninėmis ar fizinėmis prekėmis, pavyzdžiui, fotografas gali atidaryti internetinę parodą ir parduoti nuotraukas internete. Susieję savo paslaugų verslą su fiziniais produktais, galite sukurti papildomą pajamų srautą ir tai yra viena iš lengviausiai įgyvendinamų verslo idėjų su mažomis investicijomis.

22. Rankdarbiai ir naminiai gaminiai:

Jei „pasidaryk pats“ gaminiai yra tavo sritis, gali apsvarstyti galimybę pradėti verslą internete, nes pvz., muilas, padažai, žvakės, keramikos gaminiai yra tai, ką galite susikurti namuose ir parduoti internete. Šioje verslo idėjoje gali tekti apsvarstyti pristatymą ir atsargų valdymą, tačiau jūs galite pradėti lengvai: kurti pagal užsakymą arba kurti ir parduoti mažas partijas, kol pradėsite gauti pastovią paklausą. 

23. Internetinė mados parduotuvė:

Jei esate mados žinovas ir žmonės pasitiki jūsų mados pojūčiu, galite apsvarstyti galimybę turėti savo internetinį mados butiką. Galite tiesiog kuruoti pardavėjų prekes į savo internetinę parduotuvę naudodami „dropshipping“ modelį. Norėdami sukurti savo mados prekės ženklą, galite naudoti vieną iš daugelio internetinių produktų tiekimo programų, kurdami produktų nuotraukas ir socialinės žiniasklaidos įrašus, kad taptumėte internetinių tendencijų kūrėju.

Pelningos skaitmeninių produktų idėjos parduoti internetu:

Augant elektroninei prekybai, dauguma įmonių nori parduoti savo produktus ir internetu. Viena elektroninės prekybos revoliucija – skaitmeninių produktų kūrimas ir platinimas. Skaitmeniniai produktai yra nematerialūs produktai, kuriuos galite sukurti ir parduoti internete, o geriausia dalis yra ta, kad jums net nereikia turėti tinkamos įmonės, kad pradėtumėte savo verslą. Galite tiesiog sukurti skaitmeninius produktus ir pradėti internetinę parduotuvę iš namų. Kadangi dėl „Covid-19“ ekonomika yra sulėtėjusi ir didžioji pasaulio dalis yra užblokuota, tai yra puikus metas kurti skaitmeninius produktus ir parduoti iš namų, tačiau gali būti sunku pateikti gerų idėjų ir įdomių produktų, kuriuos galite parduoti internete. Štai keletas produktų, kuriuos galite parduoti internetu:

24. Elektroninės knygos:

Vienas iš dažniausiai parduodamų skaitmeninių produktų internete yra elektroninės knygos. Jas paprasta sukurti, nes joms reikia tik šiek tiek teksto ir atitinkamų vaizdų. Kadangi klientai gali jas naudoti telefonuose, skirtukuose, nešiojamuosiuose kompiuteriuose ar el. skaitytuvuose, jos yra tikrai populiarios visų rūšių auditorijoje. Skaitymas visada buvo vienas populiariausių žmonių pomėgių, nes tai yra daugiau nei tik hobis, tai yra įprotis, be to, skaitymas yra jūsų mokymosi ir išsilavinimo dalis. Svarbiausia, kad elektroninių knygų pagalba jums nereikia visą laiką nešiotis sunkių fizinių kopijų. 

25. Standartinė fotografija:

Panašiai kaip elektroninės knygos, skaitmeninės nuotraukos užėmė didelę skaitmeninių produktų verslo rinką. „Shutterstock“ kasmet licencijuoja milijonus nuotraukų, vektorių ir kitų tipų skaitmeninių vaizdų. Dėl didelio vaizdų naudojimo žiniatinklio kūrimui ir tinklaraščių leidiniams aukštos kokybės nuotraukų paklausa visada bus. Taigi, jei esate fotografas ir su savimi turite daug nuotraukų, tiesiog raskite tinkamą svetainę, kurioje galėsite įkelti nuotraukas ir parduoti internete.

26. Vaizdo įrašai:

Šiandien populiariausia turinio forma yra vaizdo įrašai, todėl jei jūs galite suteikti savo vaizdo įrašams vertę, galite juos net parduoti internetu. Puiku, jei namuose turite geros kokybės fotoaparatą, tačiau nesijaudinkite, jei to neturite, nes šiais laikais telefonai filmuoja aukštos kokybės vaizdo įrašus, kuriuos galite panaudoti kurdami savo skaitmeninius produktus. Vaizdo įrašai, kurie yra tinkamiausi parduoti, gali suteikti vertę jūsų klientams, pavyzdžiui, jei galite sukurti mokomąjį vaizdo įrašą, kiekvienas, norintis sužinoti apie tai, norėtų už tai sumokėti.

27. Programinė įranga:

Programinės įrangos pramonė yra didinga ir nuolat auga, nes programinė įranga egzistuoja nuo pat technologijų atsiradimo, o technologijos nuo to laiko tik vystosi. Taigi programinės įrangos kreivė taip pat pakilo aukštyn. Anksčiau buvo didžiulė kompiuterinės programinės įrangos paklausa, kuri dabar dar labiau išaugo, tačiau kartu su ja dabar yra didžiulė mobiliosios programinės įrangos ir programų paklausa, todėl jei esate susipažinęs su kodavimu, galite sukurti daugybę dalykų, kuriuos galite parduoti internete, pvz., programos, papildiniai, fragmentai, svetainės, temos, galite tai tiesiogiai parduoti iš namų ir konvertuoti savo kodą į pinigus.

28. Garsas:

Galite kurti ir parduoti garsą internete įvairiais būdais: jei galite sukurti pilną dainą, yra įvairių garso transliacijos platformų, tokių kaip „iTunes“, „Spotify“, kurios leidžia jums demonstruoti savo dainas ir iš to užsidirbti. Bet jei jums sekasi kurti tik ritmus, bet ne užbaigtas dainas, tada jūs galite parduoti ritmus garso svetainėms už pinigus, nes kažkas, pvz., gali žinoti ir kitus muzikos kūrimo aspektus, bet nesugebėti kurti ritmo, todėl jie galėtų sumokėti už jūsų ritmų pirkimą ir panaudojimą dainoje. 

Garso efektai yra dar viena svarbi garso forma, kurią galite parduoti internete, nes žmonėms jos nuolat reikia trumpametražiams filmams, filmukams, internetiniams serialams ir pan. Galite sukurti skambėjimo tonus, skambesius ar tiesiog instrumentinius takelius, kuriuos galite parduoti iš namų, ir jie gali jums uždirbti nemažai pinigų. Tačiau tam, kad būtumėte muzikantas, nebūtina kurti ir parduoti garso įrašų internete, nes galite kurti garso pamokas, transliacijas ar bet ką, kas žmonėms yra informatyvios vertės ir jie galėtų sumokėti už vartojimą.

29. Žaidimai:

Vienas iš geriausiai veikiančių skaitmeninių produktų ilgą laiką buvo žaidimai. Dabar net išmanieji telefonai turi jiems pritaikytų žaidimų, o kiekvienas įprastas vartotojas, kuris net nėra žaidėjas, savo telefonuose turi kažkokių žaidimų, todėl jei užsiimate žaidimų kūrimu, galite kurti ir parduoti žaidimus internete. Norint kurti žaidimus kompiuteriui ir konsolėms, reikia investuoti į aparatinę įrangą, tačiau jei norite kurti žaidimus mobiliesiems, tai galite padaryti be išankstinių investicijų.

30. Šablonai:

Yra šablonų viskam, pavyzdžiui, gyvenimo aprašymams, logotipams, žiniasklaidos rinkiniams, socialinės žiniasklaidos įrašams ir pan., todėl pavyzdžiui, jei klientas nori susikurti vestuvių kvietimą, tačiau neturi galimybės kurti, jis gali panaudoti kvietimo šabloną: sumokėti ir atsisiųsti vestuvių kvietimo šabloną, pridėti savo duomenis ir atspausdinti. Norint padaryti gerą įspūdį, galima sukurti gyvenimo aprašymą naudojant labai profesionalius gyvenimo aprašymų šablonus, kuriuos galima rasti internete.

Yra daugybė galimybių kažką virtualiai sukurti ir platinti internete. Net jei jūsų esamas verslas susijęs su fiziniais produktais, galite kurti skaitmeninius produktus, susijusius su jūsų verslu, ir parduoti internetu, pavyzdžiui, jei dirbate su kūno rengybos papildais, galite sukurti fitneso rutiną ar mitybos planus ir juos parduoti savo klientams. Arba, jei esate tam tikras paslaugų teikėjas, tarkime, balso treneris, tada galite kurti vokalo pamokas ir parduoti kaip skaitmeninį produktą. Kurdami skaitmeninius produktus, galite ne tik pradėti internetinę parduotuvę iš namų, bet ir paversti savo paprastą parduotuvę į internetinę parduotuvę arba išplėsti jau esančios internetinės parduotuvės apimtį.

Kaip rasti daugiau idėjų populiariems produktams parduoti internete:

1. Socialinė žiniasklaida:

Stebėkite tendencijas „Instagram“, „Pinterest“, „Polyvore“, „YouTube“ ir „Tumblr“. Vaizdinės žiniasklaidos priemonės turi daugiau galimybių įkvėpti, todėl atidžiai sekite influencerius, konkurentus ir net tos pačios srities prekės ženklus, pavyzdžiui, jei esate juvelyrinių dirbinių prekės ženklas, stebėkite drabužių prekės ženklus. Aksesuarai naudojami aprangai paįvairinti, todėl drabužių tendencijos turėtų padėti suprasti, kokie papuošalai gali būti madingi ir kuriuos galite parduoti internetu.

2. SEO ir raktinių žodžių paieškos:

Kai jums įdomu, ką parduoti internete, turite nuolat sekti visas naujas tendencijas. Reguliariai tikrinkite „Google“ tendencijas, socialinius minėjimus ir su elektronine prekyba susijusį srautą su raktiniais žodžiais, kurie atitinka jūsų nišą. Taip pat galite patikrinti tendencijų kaupimo svetaines, tokias kaip „Trend Watching“ ir „Trend Hunter“.

3. Apklausos:

Nustatykite pavyzdinę auditoriją ir užduokite jiems kasdienius klausimus apie iššūkius, su kuriais jie susiduria kasdieniame gyvenime ir naudokite šią svarbią informaciją kurdami populiarius produktus, kuriuos galėsite parduoti internete.

4. Vartotojų atsiliepimai:

Peržiūrėkite „Amazon“, „eBay“ ir panašių svetainių apžvalgas ir sužinokite, kokių savybių žmonės nori perkamiems produktams, o tai turėtų suteikti jums idėjų, kaip panaikinti esamų produktų spragas ir kaip pagerinti jų pardavimą internetu. Geriausia čia yra tai, kad paklausa jau yra, todėl viskas, ką jums reikia padaryti, tai tiekti.

5. Konkurentai ir internetinės prekyvietės:

Jei jums reikia greitai sukurtos produkto idėjos, ieškokite toliau nuo konkurentų ir internetinių parduotuvių, pvz., tokiose svetainėse kaip „Alibaba“, „Taobao“ ir „Aliexpress“ yra tūkstančiai produktų, kurie gali būti kaip įkvėpimo šaltinis. Internetinės prekybos verslas yra nepaprastai nuožmus, o pagrindinė sėkmingos internetinės parduotuvės dalis yra turėti „madingus“ ir paklausiausius produktus, kurių žmonės labiausiai nori ir kuriuos perka. Tokių produktų paieška gali būti gana varginanti užduotis ir labai priklauso nuo jūsų noro išsiskirti.

Kas yra internetinė prekyvietė?

Kad būtumėte kuo pelningesni, pirmiausia turite suprasti, kas yra internetinė rinka, nes suprasdami, kas yra internetinė rinka, galėsite geriau nustatyti geriausias rinkas, kad galėtumėte pradėti savo prekės ženklą. Kiekviena iš šiandienos pramonės turgaviečių turi unikalią auditoriją, mokesčius ir konkurenciją, todėl kad galėtumėte geriau spręsti, ar priimti teisingą sprendimą, supraskite skirtingas kiekvienos unikalios rinkos strategijas. 

Internetinė prekyvietė yra svetainė, leidžianti žmonėms parduoti įvairius produktus daugeliui pirkėjų. Kelios iš populiariausių šios srities internetinių rinkų yra:

  • “Etsy”
  • “Amazon”
  • “Google Express”
  • “Walmart”
  • “eBay”
  • “AliExpress”
  • “Mercari”.

Tačiau visos aukščiau išvardintos svetainės yra bendros internetinės prekyvietės, todėl jei norite patekti į konkrečios nišos rinką, galite pasirinkti iš tūkstančių skirtingų variantų. Atminkite, kad bet kuriuo metu galite nusiųsti konkrečius savo įmonės tikslus prieš įeidami į internetinę rinką, todėl nereikia įeiti į kelias turgavietes vienu metu.

Kodėl internetinės prekyvietės yra tokia gera idėja?

Internetinės prekyvietės yra gerai žinomos, nes vartotojai mėgsta jose leisti laiką, todėl nenuostabu, kad „Amazon“ yra viena iš pirmaujančių paieškos sistemų pasaulyje, o tai reiškia, kad daugybė žmonių tiesiogiai ieško produktų „Amazon“, aplenkdami „Google“ kaip paieškos platformą. Esant tokiai situacijai, prasminga tik tai, kad jūsų produktai yra prieinami šiose prekyvietėse. 

Štai keletas priežasčių, kodėl:

  • Paruošta vartotojų bazė:

Internetinės prekybos vietos, tokios kaip „Amazon“, „eBay“, „Alibaba“ ir „Flipkart“, egzistuoja jau seniai. Šios įmonės galėjo augti tuo metu, kai nebuvo įvykusi skaitmeninė revoliucija, ir sukūrė nemažas vartotojų bazes. Dauguma naujų įmonių negali sukurti tokio pasiekiamumo bazės, kokios jau yra nurodytos šiose internetinėse prekyvietėse, todėl visiškai logiška, kad elektroninės prekybos įmonės pasinaudoja potencialiais klientais, kurie perka ar ketina pirkti iš tokių platformų.

  • Patikimumas:

Jei jūsų verslas jau gali pasigirti žinomais prekės ženklais, tada gera idėja parduoti internetinėse prekyvietėse, nes potencialūs klientai jau turi susidomėjimą šiomis internetinėmis prekyvietėmis, todėl jūsų prekės ženklai taip pat bus pastebimi.

  • Paruošta veikti:

Jūsų elektroninės prekybos svetainei sukurti reikia laiko ir pastangų, tačiau internetinės prekyvietės daugeliu atžvilgių yra paruoštos, todėl naudojantis jomis jums labai paprasta prisiregistruoti kaip pardavėjui, įkelti produkto nuotraukas ir aprašymą, taip pat pasiūlyti siuntimo paslaugas.

Kaip pradėti prekiauti internetinėse prekyvietėse?

Yra daugybė dalykų, kuriuos galite parduoti internete, tačiau suprasti, kokie produktai yra pelningiausi ir neturintys didelės konkurencijos, yra sudėtinga, todėl jums reikia atlikti keletą žingsnių:

1. Pasirinkite tinkamą platformą:

Internetinės prekyvietės yra įvairių formų ir dydžių, todėl gali būti sunku pasirinkti vieną savo verslui, todėl svarbu, kad sprendimą susietumėte su savo verslo poreikiais. Turite atsižvelgti į keletą veiksnių, tokių kaip:

  • Tinkamumas rinkai;
  • Perpardavėjo partnerystės mokesčiai;
  • Visų jūsų produktų paskelbimo kaina;
  • Komisiniai;
  • Plėtiniai ir papildiniai;
  • Palaikymas.

Žinoma, pirmiausia reikia atsižvelgti į platformos tinkamumą rinkai. Ar ji turi didelę auditoriją geografinėse vietovėse, į kurias planuojate orientuotis? Taip pat svarbu atidžiai apsvarstyti mokesčius, komisinius, plėtinius ir papildinius, palaikymą ir kitas išlaidas prieš įsipareigojant internetinėje rinkoje. Tai gali kainuoti daug pinigų, kurių galima lengvai išvengti, jei skirsite šiek tiek laiko tyrimui.

2. Raskite parduodamus produktus:

Prieš pradėdami planuoti, kokiais produktais pradėsite prekiauti internete, turi atsakyti į vieną klausimą: ar norite parduoti produktus, kurių reikia visiems, ar norite parduoti nišinius produktus, kurie patinka tik konkrečiai grupei žmonių? Parduodant prekes, kurių reikia visiems, jums bus sunku įgyti trauką perpildytose rinkose, pvz., „Amazon“ ar „eBay“, tačiau, jei jus domina parduoti nišinius produktus, tada jūsų tikslinė auditorija gali būti ne tokia didelė ir gali praeiti šiek tiek laiko, kol pradėsite sulaukti tikslinės auditorijos dėmesio. Norėdami geriau suprasti, kokius produktus turėtumėte parduoti, peržiūrėkite šiuos patarimus:

  • Išspręskite problemas:

Ieškodami produkto, kurį galėtumėte parduoti internetinėje rinkoje, turėtumėte ieškoti produkto, kuris išspręstų įprastas problemas. Tai nereiškia, kad norėdami pradėti prekiauti turite sukurti visiškai naują produktą, nes surastas ir parduodamas produktas gali būti patobulinta dabartinio sprendimo versija.

  • Raskite tai, kas jums patinka:

Jūsų aistros ar su jūsų hobiu susijusio produkto pardavimas, gali būti sėkmingas, pavyzdžiui, jei esate neabejingas maisto gaminimui, galite pabandyti parduoti produktus, susijusius su virtuve ir maisto gaminimu.

  • Kurkite produktus aplink prekės ženklą:

Jei turite puikią prekės ženklo įvaizdžio idėją, pradėkite rinktis produktus pagal savo prekės ženklo įvaizdį, o tai darydami tikrai turėtumėte įsitikinti, kad supratote, kas yra jūsų tikslinė auditorija. Kai suprasite, kas yra jūsų tikslinė auditorija, galėsite pasirinkti unikalius produktus, kurie patinka jūsų tikslinei auditorijai.

3. Naudokite aukštos kokybės gaminių paveikslėlius:

Produkto nuotraukos vaidina svarbų vaidmenį priimant pirkimo sprendimą, nes aukštos kokybės nuotraukos tampa vizualiais ženklais, kuriuos el. prekybos įmonės gali naudoti socialinės žiniasklaidos pranešimams ir kitiems rinkodaros tikslams. Paprastai, norint parduoti produktus internetu, reikalingi dviejų tipų vaizdai:

  • Produktų nuotraukos;
  • Kontekstas ar gyvenimo būdo nuotraukos.

Gera gaminio fotografija neturi būti brangi, todėl nesijaudinkite, jei turite ribotą biudžetą, nes yra daug patarimų, gudrybių ir tipsų, kaip fotografuoti esant ribotam biudžetui.

4. Parašykite SEO draugiškus produktų aprašymus:

Kitas veiksnys, turintis įtakos potencialiems klientams pirkti produktus internetinėse prekyvietėse, yra produktų aprašymai. Jei jie yra gerai parašyti ir daro teigiamą įtaką klientui, yra tikimybė, kad jis/ji pirks produktą, tačiau prastai parašyti aprašymai gali turėti visiškai priešingą efektą. Štai keletas patarimų, kurie padės užtikrinti, kad jūsų produkto aprašymai būtų tinkami:

  • Turėkite omenyje savo tikslinę auditoriją ir paklauskite savęs, ką jie norėtų žinoti apie produktą;
  • Aprašymus rašykite paprastus ir venkite žargonų;
  • Naudokite pastraipas su ženkleliais, kad aprašymai būtų lengvai skaitomi;
  • Taikykite įprastas SEO taisykles produktų aprašymams.

Patartina į produktų aprašymus įtraukti atitinkamus raktinius žodžius, kad jūsų produktas būtų rodomas paieškos rezultatuose rinkoje, taip pat „Google“ ar bet kuriame kitame paieškos variklyje. Kuo daugiau pastangų skirsite kurdami savo produkto turinį, tuo daugiau pirkėjų paskatinsite spustelėti jūsų įrašus ir pamatyti parduodamų produktų galimybes. Galite pradėti optimizuoti savo produkto turinį sukurdami aprašymus, kurie padės parduoti jūsų produktą, be to, optimizuokite produktų pavadinimus naudodami tinkamus raktinius žodžius ir ieškokite būdų, kaip pagerinti savo vaizdus. Taip pat reikia išsiaiškinti, kas yra jūsų idealus pirkėjas, ir sukurti visą savo rinkodaros strategiją, kad prekės ženklas patrauktų tuos žmones.

5. Investuokite į produktų rinkodarą:

Yra daug būdų reklamuoti produktus internetinėse prekyvietėse, o geros naujienos yra tai, kad čia jums padės PPC rinkodara, be to, galite vykdyti skaitmeninės rinkodaros kampanijas, pasikliaudami „Instagram“ ir „Facebook“, kad produktą pamatytų daug daugiau tikslinių klientų. Be skaitmeninės reklamos, galite ir toliau vykdyti socialinės žiniasklaidos kampanijas ir nuolat atnaujinti savo svetainę, kad padidintumėte savo produktų žinomumą. „Instagram“ rinkodara yra didelis populiarumas tarp įmonių, kurios parduoda internetu, todėl šį būdą galite pamėginti ir jūs.

Daugelyje didelių internetinių prekyviečių galite pridėti valdiklį prie savo el. prekybos svetainės nukreipimo puslapio, o tai leis klientams vienu paspaudimu tiesiogiai patekti į jūsų produkto puslapį. Protingas būdas tai padaryti yra gauti pasirinktinį firminį, lengvai įsimenamą domeno pavadinimą, kuris peradresuoja vartotojus į jūsų svetainę. Kelios el. prekybos įmonės naudoja “store” domeną, kad nukreiptų žmones į jų internetinę prekyvietę iš savo svetainės arba atvirkščiai.

6. Automatizuokite savo kainodarą:

Galite nustatyti automatinę savo produkto (-ų) kainodarą internetinėse prekyvietėse. Kadangi šios platformos paprastai yra dinamiškos, privalumas yra tas, kad jums nereikia rankiniu būdu įvertinti ir nuolat keisti savo produktų kainų. Be to, šių platformų klientai yra pripratę prie pasirinkimų ir kainų medžioklės, todėl svarbu pasiūlyti kainą, kuri būtų naudinga ir jums, ir klientui.

7. Pagalvokite apie pristatymą:

Ar žinojote, kad 96% klientų tikisi nemokamo pristatymo? Tyrimai parodė, kad 26% atsisakys pirkinių krepšelio, jei pristatymo terminas bus per ilgas. Todėl, kai pradedate prekiauti internetinėse prekyvietėse, tai reiškia, kad turėsite rasti būdų, kaip paįvairinti pristatymo galimybes. Priklausomai nuo to, kokius produktus parduodate ir kokią prekyvietę naudojate, kai kurios įmonės pasiūlys jums pristatymo programų. „Amazon“ garsėja savo „Amazon FBA“ programa, leidžiančia įmonėms vykdyti ir išsiųsti „Amazon“ užsakymus, tačiau jei neparduodate „Amazon“ platformoje, geriausia sužinoti apie įvairias pristatymo galimybes ir įkainius. Galų gale galite naudoti “USPS”, “FedEx” ir “UPS” derinį, kad išsiųstumėte užsakymus, priklausomai nuo jų dydžio ir svorio.

8. Sąrašas keliose internetinėse prekyvietėse:

Jūsų galimybės pasiekti daugiau klientų ir parduoti produktus yra didesnės, kai esate įtrauktas į sąrašą keliose internetinėse prekyvietėse. Taigi, galų gale, jūs turite tam pasiruošti, nes yra platformų, leidžiančių įtraukti į sąrašą keliose prekyvietėse, įkeliant duomenis tik vieną kartą. Galite pasikliauti gerai žinomais daugelio kanalų sąrašo programinės įrangos prekių ženklais: „Sellbrite“, „Geekseller“ ir „ChannelAdvisor“.

Kokia yra pardavimo elektroninėse prekyvietėse nauda?

Jei nesate tikri, kokią naudą duoda pardavimas internetinėse prekyvietėse, kiekvienas kanalas gali pasiūlyti daug unikalių privalumų. Pažvelkime, kokią naudą galite gauti pradėję prekiauti internetinėje rinkoje:

1. Greitesnis paleidimo laikas:

Pradėkite naudotis internetine prekyviete, nes tai puikus būdas pradėti kurti prekės ženklą ir kurti pajamas savo verslui, nes visas srautas, kurį sukuriate internetinėje rinkoje, gali paskatinti didesnį srautą nukreipti į vėliau sukurtą el. prekybos svetainę. Viskas, ką jums reikia padaryti, norint pradėti naudotis internetine prekyviete, yra įkelti parduodamus produktus ir pradėti pardavinėti.

2. Masyvi klientų bazė:

„Amazon“, „eBay“, „Etsy“ ir „Walmart“ pritraukia savo mėnesio lankytojus, todėl jei norite, kad jūsų produktai būtų rodomi milijonams mėnesinių žiūrovų nemokant reklamos mokesčių, tai puikus būdas pradėti naudotis internetine prekyviete.

3. Mažesnės išlaidos:

Internetinės prekyvietės parinktys siūlo mažesnes išlaidas, palyginti su jūsų el. prekybos svetainės valdymu, nes daugelis populiarių internetinių prekyviečių parinkčių siūlo žmonėms galimybę nemokamai naudotis savo turgaviete. Vienintelis dalykas dėl kurio jūs turite nerimauti, yra tai, kad dauguma prekyviečių moka mėnesinį mokestį arba procentą už kiekvieną pardavimą, kurį atliekate „The Marketplace“.

Jei bandytumėte pradėti prekiauti savo verslo produktais be internetinės prekyvietės, turėtumėte ne tik sumokėti tam tikrai įmonei, kad ji priglobtų svetainę, domeną, inventoriaus kainą, bet ir iš anksto investuoti tūkstančius eurų į rinkodaros išlaidas.

Kaip galite sukurti geresnį internetinį prekės ženklą?

Vartotojai šiandien turi tūkstančius galimybių apsipirkti internete: nuo daugybės pardavėjų įvairiose prekyvietėse iki elektroninės prekybos svetainių ir socialinės žiniasklaidos parduotuvių, todėl geriausias būdas įveikti konkurenciją yra turėti aiškią prekės ženklo tapatybę, kuri padėtų jums išsiskirti, nes tinkamas prekės ženklas dabar yra svarbesnis nei bet kada. Prekyvietės pardavėjai dažnai nekreipia dėmesio į prekės ženklo kūrimą, tačiau daro klaidą, nes prekės ženklo sukūrimas, klientui suteikia pasitikėjimo perkant. Štai keli patarimai, kaip sukurti geresnį prekės ženklą:

1. Išmanusis domeno vardas:

Kalbant apie veiksmingą prekės ženklo kūrimą ir klientų pasitikėjimo jūsų verslu stiprinimą, jūsų domeno vardas vaidina labai svarbų vaidmenį, nes tai yra pirmasis jūsų klientų sąlyčio taškas, siekiant suprasti, kas jų laukia, kai jie atsiduria jūsų svetainėje. Pvz., tokį padomenį kaip https://www.etsy.com/shop/desnoir sunku prisiminti ir jūsų klientai jį labiau susies su platforma nei su jūsų parduotuve, tačiau naudodami paprastą, novatorišką domeno pavadinimą, pvz., Www.desnoir.store, galite nustatyti peradresavimą į anksčiau minėtą „Etsy“ parduotuvę ir pažymėti ją kaip savo internetinę parduotuvę.

2. Lengvas svetainės dizainas:

Svetainė, kurioje lengva naršyti ir kurioje taip pat atsižvelgiama į vartotojo kelionę, virsta puikia žiniatinklio patirtimi, o tai savo ruožtu sukuria puikią prekės ženklo patirtį, todėl sukurkite savo verslo svetainę taip, kad būtų aiškiai paryškinta pagrindinė informacija, tokia kaip jūsų kontaktinė informacija ir skiltis „apie“. Protingai suprojektuokite savo produktų puslapius, įtraukdami klientų atsiliepimus ir informatyvius produktų aprašymus, nes turėdami tvirtą, funkcionalią svetainę ir prekės ženklą, galite ne tik išplėsti savo verslą, bet ir apsaugoti savo verslą, jei rinka, kurią parduodate, pasensta, todėl turėsite paruoštą klientų bazę, kurią dabar galėsite nukreipti į savo svetainę, o ne į savo prekyvietę.

3. Protingas SEO:

Įtraukite protingai sukurtą turinį, su tiksliniais raktiniais žodžiais ir sukurkite tinklaraščio puslapį, kuriame galite dažnai pridėti turinio ir taikyti pagal raktinius žodžius. SEO yra pagrindinis organinės rinkodaros įsilaužimas ir padės jūsų svetainei užimti aukštesnę vietą paieškos sistemose, be to, tai puikus būdas įtvirtinti autoritetą savo nišoje. Kai jūsų svetainė turės aukštesnį reitingą pagal atitinkamus raktinius žodžius ir taip pritrauks naujų klientų, tada matysite daugiau srauto į savo prekyvietės produktus, pavyzdžiui, klientai, ieškantys raktinio žodžio, pvz., vinilinis menas, gali patekti į jūsų svetainę, jei jis yra optimizuotas pagal šį raktinį žodį, ir pirkti iš jūsų svetainės arba jūsų parduotuvės.

4. Socialinių tinklų aktyvinimas:

Šiandien vartotojai ieško socialinėje žiniasklaidoje ne tik norėdami atrasti naujų produktų, bet ir patikrinti jų teisėtumą, todėl sukurkite specialius socialinės žiniasklaidos saitus ir aktyviai juos skelbkite. Susieję savo socialinius saitus su savo svetaine, padidinsite atgalinių nuorodų trauką ir dvigubai padidinsite socialinį įrodymą, todėl svetainės puslapio turėjimas šiuose kanaluose yra puikus būdas įsitraukti į tikslinę auditoriją.

Kur naudoti savo domeno pavadinimą, kad jūsų prekės ženklas būtų geriau matomas?

1. Socialiniuose tinkluose:

Socialinė žiniasklaida suteikia puikią galimybę užmaskuoti savo prekės ženklą per firmines trumpas nuorodas, tokias kaip „leatherbags.store/sale“. Tokių nuorodų kaip „Twitter“ ar „Facebook“ įraše turėjimas yra puikus būdas pritraukti daugiau dėmesio.

2. Visose reklamos juostose, turinyje ir prekėse:

Jūsų rinkodaros medžiagoje, pvz., reklamos juostose, kaupimuose ir pagal užsakymą pagamintose prekėse, gali būti konkreti nuoroda, kurią lengva įsiminti ir paskatinti apsilankyti.

3. Specialiuose pardavimuose, pvz., „Black Friday“:

„Mega“ išpardavimas, pvz., „Juodasis penktadienis“ (angl. “Black Friday), yra puikus prekės ženklo kūrimo būdas. Domeno vardas, pvz., Electronics.store/blackfriday, bus ne tik įsimintinas, bet ir labai viliojantis.

4. Susiekite domeno vardą su produktų kategorija:

Naudokite savo domeno vardą, kad susietumėte jį su pavyzdiniu produktu, kurį parduodate savo svetainėje, pavyzdžiui, jei esate saldainių parduotuvė, galite paryškinti savo kategoriją per domeno pavadinimą arba firminę nuorodą, pvz., Candy.store/gummybears.

5. Vizitinėse kortelėse ir elektroninio pašto pavadinime:

Jūsų vizitinės kortelės ir el. pašto pavadinimas yra daugiau nei tik būdas susisiekti su jumis – jie taip pat yra prekės ženklo kūrimo galimybės, pavyzdžiui, jei siunčiate kliento informaciją apie sportbačius, jūsų el. pašto pavadinime gali būti nuoroda į visą kategoriją – janice.store/shoes.

Internetinių rinkų supratimo svarba:

Turėdami tvirtą supratimą apie įvairių tipų internetines prekyvietes, prieinamas elektroninės komercijos pramonėje, galėsite pasirinkti geriausią platformą savo prekės ženklui kurti ir plėtoti, nes tinkamo produkto pardavimas internetu gali labai padėti jūsų verslui, o pasirinkti produktai formuos visą jūsų verslą. Nuo rinkodaros iki pristatymo ir nuo kainodaros iki produktų kūrimo viskas priklausys nuo jūsų pasirinkto produkto. Labai svarbus patarimas – neignoruoti mažesnių produktų kategorijų ar nišų. Nors bendrų klientų gali būti mažiau, tai kompensuojama mažesne konkurencija ir labiau sutelkta auditorija. Daugeliu atvejų susidomėjimas produktu gali padidėti dėl naujos tendencijos ar įžymybių patvirtinimo ar net virusinio vaizdo įrašo, todėl darykite tai, kas, atrodo, leis pasiekti jūsų norimus tikslus.